Sköönt!

Äntligen är jag hemma igen, det har varit en väldigt lång vecka på sjukhuset. Man inte har fått lämna avdelningen eller kunnat duscha normalt, och man har delat rum med tre andra och ingen tv. Varför jag inte har fått lämna avdelningen är för att jag har haft ekg på mig och dom har radiosändare i taket och dom bevakar min rytm, och det är därför jag har varit inlagd för att rytmen är ojämn.

Man uppskattar verkligen allting mycket mer nu. För tre veckor sen var jag jätte sur över att jag inte kunde jobba som alla andra plus att min ork inte var så bra heller jag var hela tiden tvungen att vila och vila och jag blev så less när det är så, för jag vet att jag har sån jävla engeri annars.

Men nu är jag sjukskriven på heltid och jag har varit tvungen attt inse att om det är det som gör att jag ska må bra så är det väl bara att gilla läget, jag menar jag är ju heller hemma och har min pojkvän, familj,vänner runt mig än att ligga på lassarettet och inte kunna göra nått.

Och nu är verkligen bollen i rullning så nu ska mitt hjärta bli frisk! Eller ja frisk blir det aldrig men bättre iallfall. Känner att jag mår redan nu bättre men som sagt nu är det en dag i taget. Ibland är det bra att man får ett litet "wake up call", och då är allt annat obefintligt, ja jag har lite utväxt på håret och min kropp är inte så fit, men bara hjärtat mår bra så löser sig resten tänker jag.

Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0