Godmorgon!

Den är väl inte nu sådär jätte god eftersom klockan är 06.50 på en söndag, men jobbet kallar. Man märker verkligen hur bortskämd/lat man blir när man jobbar endast 15 tim i veckan, det känns ju som att man är ledig hela tiden. Så när man väl kliver upp känns det otroligt jobbigt! Men det är ju bara för stunden... Längtar tills jag kan börja jobba på riktigt igen, vara lite mer i matchen.

Igår gjorde jag tacogratäng och guu så gott det blev, jag kan ju när jag väl försöker och nu när jag inte jobbar så mycket har jag ju all tid i världen att pröva mig fram.

I fredags var jag snosaade på världens sötaste bejbis, hon var så liten söt och alldels klar i sina ögon, dem är ju alldeles för söta dem små liven! :)


Plikten kallar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0