Lyckades

Har äntligen lyckas vända tillbaka på dygnet. trodde det skulle vara omöjligt då jag har lagt mig halv fyra inatt!!! Skönt och få vakna upp till lite sol och ljus man blir ju så mycket gladare är så less på detta mörker hela tiden.

 Städa bort julen igårkväll, plus att jag sorterade min garderob och jissie vilken oreda det var men nu har jag verkligen vikt och sorterat och vilka minnen man kan ha med par kläder, log för mig själv när jag vikte in dem.

Nästa helg åker jag till Umeå igen och det är med lite blandade känslor, vet att det kommer att gå bra men TÄNK OM? Jag ska göra ett arbets Ekg och bestämma hur jag ska kunna jobba framöver. Det är lite pirrigt ihih.

Idag ska Linus få sova hos mig han har tjatat hela vintern att han vill sova hos mig men jag har inte vågat ta han eftersom jag har mått som jag har mått och mitt humötr har inte varit det bästa den här vintern. Så få se vad vi hittar på? Han brukar inte ha så stora krav ändå, baar han får lite godis och en film så brukar han vara nöjd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0