Måndag.

Idag har jag jobbat mina ynka timmar hela 4 timmar fick jag ihop idag lycka! Har även varit på lassarettet idag och satt på mig en 24 timmars ekg så det ska bli spännande och se vad resultatet visar. Jag hoppas ju att det vänder nu att alla mina rytmrubbningar har försvunnit, det känns ju som att jag mår bra och orkar mer, men det jobbar jag ju ofantligt lite och sover typ 12 timmar per natt.

Har iallafall haft en välidigt mysig helg, i fredags blev jag bjuden på middag hos fam karlsson där bjöds det på vin och italiensk mat och efterätt smakade gudomligt gott. Lördags lagade vi fajitas och drack en massa vin hos Adam sen tog vi en tur på nex en mycket lyckad krogkväll. Igår bjöds det på tårta hos Bella och sen vart det soffan resten av kvällen.

puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0