ONSDAG!

Onsdag idag då, har jobbat mitt skift idag har inte jobbat sen förra torsdan så idag var det dax igen. Har varit hos fammo där hon bjöd på pottipalt och det satt fint i magen på det blev den en liten semla åå så gott. Här förbreder man sig inte för bechen 2012 :P.

I söndags hoppade jag i bilen och for till Luleå, jepp jag Jenny Karlsson har kört själv ända till Luleå är väldigt imponerad av mig själv då jag är dö rädd och köra stor städer, eller ja jag till och med undviker ju systembolgas korsningen så ni kan ju tänka er att jag hade hjärtat i halsgropen, men det gick smärtfritt gjorde nån felkörning men det är ju inte hela världen. Stannde där och åt sen bar det av till Umeå där vi gick på bio myys. Sen var det raka vägen i säng.

Måndagmorgon var det dax för det jag har fasat över arb ekg, och ja det gick ju inte så bra som jag hade hoppats, blev halvt sjukskriven 1 MÅNAD TILL!!! Jag vill ju bli frisk nu helst igår. Men kroppen säger ifrån hela tiden och det är en endast låång väntan. Har ju försökt lägga om hela mitt liv, dvs stressa mindre, lyssna mer på kroppen, accepterat att jag inte orkar som alla andra, jobbar mycket mindre nu, men ingeting hjälper verkar det som.

Tänk för 5 årsen hade jag två jobb, gick i skolan, cyklade mellan jobben, pluggade teori, roade mig nästan varje helg, flängde som en vante mellan två hem. Och nu har jag ett jobb, ett hem, har bil och tittar mest tv hejj Asta 80 år.!! Hur ska jag orka när jag är 30 år??



Ett nytt hjärta nu tack!


 Såhär vill jag var, ha hela världen öppen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0