Jag njuuuuter!!

Vilket väder det har varit dem senaste dagarna, jag har verkligen njutit av det härliga vädret har promenart varje dag underbart. Känns helt underbart att kunna ha solbrillorna på när man promenerar :)
Och det som är extra kul är att jag klara av att gå på en morgon promenad med vovven utan stanna och vila flera gånger efter vägen som jag har varit tvungen förut att göra, utan jag kan gå i min vanliga takt väldigt kul att man ser framsteg med allt :))

Helgen är väldigt oplanerat förutom imorgon kväll då jag ska till Anna på tjejmiddag jag ser verkligen framemot det ska bli väldigt kul&gott! Annars blir det nog bara lugnt, kanske att jag åker till stugan idag? Har inte bestämt mig än...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0