Tisdag!

Sitter och har lite ont i magen, för idag måste jag till försäkringskassan med alla min papper och det är en hel hög med sjukintyg och papper man ska fylla i. Och om man skulle förstå hälften av vad alla papper är för nått, hojj jag får verkligen ont i magen men jag kan ju inte heller strunta i det fast jag hade gärna gjort det.

Nu är jag bara sjukskriven bara 3 veckor till, sen hoppas jag verkligen att jag är back in business. För även om jag roar på mig rätt bra själv och till och med njuter lite så längtar jag verkligen tills man får komma och ut till arbetslivet igen, jag är en arbetsmyra ut i fingerspetsen, även folk i min omgivning tycker nog att det ska bli skönt att jag börjar jobba igen då jag surrar sönder deras öron hehe!

Idag ska jag iallafall till Mamma och äta palt + att jag måste ta hårddisken där jag har alla mina bilder!!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0