Utvilad!!

Godmorgon eller förmiddag? Har varit vaken sen halv 8 imorse och det är inte likt mig. Har redan hunnit fika frukost och nu snart ska jag klä på mig och gå ut på en promenad med vovven, sne blir det kanske en liten tur med skidorna en lugn sådan.  Igår sov jag som en stock hela dagen hann vila 4 tim på eftermiddan, sen gick jag och sov vid 10 för natten, så nu är jag rejält utvilad.

Haft en riktig mysig helg var i lördags och fikade på alla tiders, sen for jag snabbt på tre års kalas hos lilla Axel samt hälsade på hans lillebror och oj vilken söt bebis man kan var :) Sen blev middag hos mamma, senare for jag och Ronny hem till mig och kollade mello och smuttade på nått glas vin och tjoade till mello :)

Söndag bjöd på sol så vi packade ihop snabbt lite saker vi skulle ha med samt for på coop och handla lite gottigott, hämtade ved och gjorde oss redo, vi hann bara sätta oss ner så gick i solen i moln och det började snöa så himla typiskt oss! haha! Men vi hann grilla nån krov dock var det ju inte så härligt väder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0