Letar.

Har suttit och letat på olika forum om personer som har medfött hjärtfel i min ålder, men det är inte det lättaste oftast är det mammor som är gravida eller har små barn som har skrivit om deras barns hjärtfel.
Skulle vara så intressant att läsa hur en vuxen i min ålder mår? Vilka begränsningar den har? Kan den människan leva som vanligt? Har den haft mycket problem nu när man blivit äldre? Ja det är många frågor som man skulle vilja ställa plus att man är lite nyfiken om det.
 
Har aldrig varit så brydd om sånt förut men när jag mådde dåligt hela vintern/våren så började man fundera hur andra männsikor i min situation mår och hur dom lever, I våras var jag för risig för att ens ork börja leta men nu när man har fått lite distans skulle det kunna vara kul.
 
 
Har tagit ett härligt bad nu på förmiddan med tända ljus en bra tidning, ansiktsmask,skum,citronvatten mmm så härligt, När man inte kan gå på spa varje dag så får man lyxa till det lite själv. Perfekt innan jobbet!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0