På ren vilja.

Jag har mått sådär idag jag känner mig så trött och slut och kroppen bär inte med sig. Jag blev slut bara jag duschade inte bra. Men det  är kanske en varningsklocka att jag måste ta det lugnt, Tycker att det är så himla svårt och balansera livet just nu, jag vet aldrig hur mycket jag orkar så jag går bara på ren chansning. Jag måste börja lyssna på kroppen mer men det är ju så svårt och jag är ju så jävla envis. Jag tror jag bara behöver vila lite och ta hand om mig sjäv så blir allt mycket bättre.
 
Var och fikade hos Anthony och Sara och ååh vilken mysig lägenhet dom har, det har gjort den så himla fin och verkligen till sin egen, Det påminner om att vi också måste ta tag i våran lägenhet, ännu ligger det banankartoner ouppackade suuck..
 
Var barnvakt till lilla Max igår och han skötte sig exemplariskt, han är ju som så söt lill hjärta!
 
Nä men om man skulle hoppa i kläderna och åka till mami :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0