Energi!

Jisiises vilken energi jag har fått den har äntligen hittat till mig som jag har väntat. Har jobbat sen förra veckan och jag har ändå hunnit göra en massa saker EFTER jobbet. Blir så glad av det så det bara pirrar i kroppen :) För ett halvårsen låg jag golvad när jag kom hem från jobbet jag var trött, sur och ville bara sova.
 
Nu orkar jag göra nått efter jobbet igår när jag kom hem efter jobbet började jag laga mat så jag skulle få matbackar?? Har aldrig hänt tidigare. Idag städade jag när jag kom hem helt otroligt. I mångas ögon är det kanske inte en så stor deal men för mig är det jätte kul att jag har energi över och jag verkligen känner att jag orkar mer.
 
Jag hade verkligen behövt komma igång med träningen har köpt så fina träningskläder i Umeå så jag måste ju börja träna det är bra både för kroppen och för hjärtat. Gillar inte att gå på gym men det finns ju en massa annat skojj man kan gå på.
 
Ihelgen blir det Palmelund för hela slanten och oj vad jag ska njuta av skogslivet plus ta ett glas vin eller två :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0