Födelsedag.

I måndags fyllde jag hela 24 år?!? Det var en fin födelsedag och det kom som många fina människor och gratta mig jag älskar ju att fylla år, tycker det är så roligt när folk kommer hem till en och man sitter och fikar och surrar så himla mysigt.
 
   Men när jag var omkring 19-20 så hade jag världens åldersnojja, det kändes som att livet var över och att jag var jätte gammal och det kändes som att jag var för gammal för allt. Men nu inser jag ju att jag bara var barnet själv.
Nu känns det bara kul och fylla år och jag är ju inte gammal, man har ju faktiskt hela livet på sig att göra en massa roliga saker, Det är ju bara en själv som bestämmer sina begränsningar. Man ska leva livet här och nu och inte sitta hemma bara för att man är en siffra på ett papper.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0