Gröna Fingrar!

Ännu en helg passerar och jag är ledig även den här helgen skönt. Igår hade jag lillebror Pontus som sov över här med mig och det var så mysigt, är kul nångång och bara få vara med han själv vilket inte blir så ofta tyvärr, Så vi laddade upp med godis,chips och dricka precis som han ville vi  kollade på fångarna på fortet och efter det slockna han på stört. Idag har vi rantat runt lite överallt och han är ju bara för go min lilla solstråle :) Lillen har ju blivit en stor pojke redan börjat förskolan var tog tiden vägen??
 
Har varit hos mamma och bjöd in mig själv på middag som vanligt när jag ensam. Sen har jag fixat lite här i lägenheten har planterat om mina blommor och bytt gardiner så snart är jag nöjd :) Känns skönt att vara hemma själv och få pyssla på i mina egen takt plus att då får jag bestämma allt själv ;)
 
Imorgon är det städning på schemat har lovat mig själv att jag ska städa och plocka upp banankartongerna det borde jag ha gjort för längesen men det är som lite sirap i armarna.. hehe.
 
Nu ska jag slå på Hollywoodfruar och sen sova.
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0