Lycklig.

Är så himla glad. Förra veckan var jag på återbesök hos min läkare i Umeå och jag fick glada besked, min operation har blivit lyckad :) Kan ni förstå glädjen i mig när han sa det. Och det är tydligen väldigt sällan att personer som kommer tillbaka från en adblation som är så pigg som jag är nu, oftats mår dom lika dåligt. Så båda jag och min doktor var överlyckliga över det goda resultatet. Känns som att en sten har lättat från mitt hjärta och ÄNTLIGEN kan jag slappna av. Det här hade aldrig gått om jag inte hade haft så bra personer runt om mig som verkligen tog mig på allvar och agerade snabbt, har läst att vissa har fått tjata sig till en adblation men för mig gick det ändå relativit snabbt. Nu vill jag bara visa min kärlek till alla som har brytt sig om mig och stöttat mig :)
 
 
 
 
 Såhär glad är jag just nu :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0