Jag ser det snöa!

Jissies vad det snöar ute, ser så himla mysigt ut. Fast hade jag varit frisk så hade jag nog inte tyckte var lika mysigt med att sopa av bilen kvart i sex på morgonen. Längtar tills jag kan gå på en promenad med Grim och bli sådär röd rosig om kinderna. .
 
Just nu känns det som att man är fast, sitter typ i ett fängelse det är ju inte så men nästan. Har stuckit nosen i vädringsluckan och fått lite friskluft. Jag orkar inte springa ute varje dag då det tar så mycket på mina krafter och det känns ju dumt att riskera nånting nu när man är så nära mållinjen.
 
Idag ska iallfall nya grejjerna på plats och sen är det gammla vanliga sitta och kolla gammla tv serier och snyfta lite till dom.
 
7 dar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0