1 Januari

Det blev en lugn nyårsafton, åt mat hemma hos mamma sen for jag till Ronny där vi satt och prata, jag smuttade på min päronsoda medans dom andra drack lite starkare drycker :) Känns så onödigt och dricka ifall det händer nått med hjärtat så bättre och vara på den säkra sidan och man kan ju ha kul för det.
Vi stod uppe på parkasbron och fira tolvslaget och oj vad folk det var där och man såg ju verkligen allt. Vi  skålade och tjoa och släppte upp lyktor i himmlen så himla vackert. Sen rundade jag av vid 1 tiden.
 
Imorse vaknade jag upp med att jag knappt har nån röst och känner mig hängig, så nu är jag som dubbelt sjuk! Det var det sista jag behövde då en förkylning tar jätte mycket på hjärtat. Men som alla säger det är bara att gilla läget!!
 
Jag har inte gett några nyårslöften då jag aldrig kan hålla dom. Jag hade ju en del mål för det här året men dom strök jag lika fort jag blev sjuk så det enda jag vill nu är att bli frisk!
 
Ska titta lite svensson svensson då får man ju skratt!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0