Bokat&Klart

Äntligen kan jag andas ut och bara vara "sjuk" igen. Har hållt på och tjorva med våra flygbiljetter till Lund halva dagen och äntligen är det klart så skönt. En sak jag undrar över? Hur gör pensionärerna när dom måste åka på sjukresa. För inte är det ju att man får nått serverat, nej nej man ska ringa hit och dit och fixa allt själv.
 
"Nu är det endast tre veckor kvar" sen hoppas jag att jag kan få vara frisk. Men det är inget jag tänker fira för man vet ju aldrig och jag ska absolut inte planera långt fram för det kan alltid komma förhinder och man blir alltid så besviken. Fast det viktigaste är ju att man får vara frisk, allt annat är oväsentligt.
 
Har fått vara hos mamma hela dagen och gud så skönt att få komma ut lite och se nått annat än våra väggar, man blir så mycket gladare av att bara byta soffa för ett tag. Dock är jag väldigt trött nu men det var det värt :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0