Fuck Life!

Känner mig allmänt bara less och blä just nu. Jagvillhamittlivtillbakapunktnu. Känns som att jag inte kan göra nått utan att bli slut och jag måste hela tiden be om hjälp vad det än är. Som idag måste mamma följa med till försäkringskassan, apoteket. Jag vill bara att detta helvet ska ta slut nu! Jag vill oxå leva ett normalt liv som det känns nu så tror jag aldrig att jag kan få det normala tillbaka..
 
Jag hat fått tid för op nu i Februari och jag hoppas verkligen att allt nu går vägen. Mitt mål och min önskan är att jag ska kunna åka skidor till påsk så vi får väl se hur det blir.
 
Jag vet att jag gnäller mycket och är säkert deppig, Men här kan ju ventilera mig och det är skönt att bara få skriva av sig lite. Och som folk gnäller på fb så gör det här inget.
 
Var nöjd med livet och kom ihåg att det är DU som skriver din egna bok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0