Jag drömmer...

Just nu är det mycket jag drömmer om och längtar efter.....Tänk den dagen jag kan gå in på en affär utan att jag måste stödja mot en vagn, inte behöver stanna och vila, kunna känna sig pigg och fräsch, kunna gå en långpromenad utan att stanna och flåsa sjuttioelva gånger, städa hela lägenheten, bada badkar när jag ensam, kunna jobba, åka skidor, hälsa på folk m.m. Så länge sitter jag här i min soffa med tv:n och te koppen i högsta hugg och ringer till folk om dom kan göra det och det och pekar lite med handen åt Tobias. Det är inte kul men jag har svalt det och det är bara att gilla läget. Och dom i min närhet förstår och en vacker dag ska jag tillbaka all kärlek till dom så som dom har gett åt mig nu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0