Lördagkväll.

Sitter här i soffan med myspys kläder och har nyss kikat Bridget Jones dagbok helt okej film. Ska snart gå och sova, frågan är väl om jag kommer kunna sova? allt för många tankar som snurrar i detta huvud.
 
Har haft en riktig pissdag eller den började redan igår kväll att jag mådde dåligt och var väldigt trött, sov över tolv timmar inatt trodde jag skulle må mycket bättre imorse men inte. Har varit så orkeslös hela dagen, så jag var tvungen att ställa in dopet jag skulle på idag. Känns så himla trist, hade verkligen sett framemot det och ordnat skjuts hade jag gjort, jag kör inte bil själv då jag kan få en hemsk yrsel.
 
Ibland undrar jag hur mycket ska man orka, innan man bryter ihop? Har ändå varit rätt så positiv och inte alls tänkt så mycket på det hela. Men idag kom tårarna men kan vara bra och lätta lite ibland.
 
Och nu är det ju endast två veckor kvar, hoppas det går snabbt nu. Hoppas på besök i veckan så går det liite snabbare.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0