Back to work!

Idag börjar jag jobba och jag måste erkänna att jag är lite nervös. Hade till och med ställt klockan men det behövdes då inte haha! Känns riktigt kul och få komma in i vardagen igen, har ju haft det ganska så enformigt nu i några månader. Jag spyr åt att titta tv och ligga och läsa jag vill ha lite action nu :) Den här veckan har jag tänkt köra bil för man vet ju inte riktigt än hur mycket man orkar, men nästa vecka då har jag tänkt börja cykla till jobbet. Känner att jag behöver komma iform min kropp är som en potatissäck och jag har noll kondition. Helgen har varit lugn och bra har hängt med familjen hela helgen så det har varit mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0