Gräsänka.

> Är ensam hemma några dagar och eventuellt till helgen så åker även jag till sjöfallet. Jag har diskat och dammsugit så nu slipper jag hundhår för tro mig dom är tamifan överallt jag kan bli galen!! Ja jobbet då, det rullar på märks att man är väldigt ovan går som en 80 årig tant när jag kommer hem pga träningsvärk haha! Tobias tycker jag bara gnäller att jag är trött hela tiden :P. Men det är kul och få se folk och det tar väl ett tag innan man kommer in i det. Snart har jag semester :) Ihelgen var vi Pajala på marknaden den är så mysig, Miranda och Dennis åkte karusell men jag var tvungen att stå över tyvärr!! Gillar annars att åka men kanske nästa år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0