Nypa mig i armen.

Ligger i sängen och lyssnar på regnet som smattrar på fönstret, ska kika på Skärgårdsdoktorn den serien blir man aldrig less på. Sommaren har inte ens varit ännu, men vad gör det när man får må bra igen?!? Det är en sån underbar känsla :) Ja men nu till nypa i armen i historian. Det är såhär att vi har köpt stuga!!! Våran alldeles egna stuga som vi ska pyssla om och göra den till vår :) Den är på ett så himla fint ställe och det var verkligen kärlek vid första ögon kastet. :) Den är helt perfekt och passar oss väldigt bra, sen att det är lite fix på den är bara kul :) Längtar så mycket tills vi ska åka dit och börja måla och fixa på den och framförallt vara där. Sen att jag älskar att elda och tända ljus är ju bara en bonus ;) Jag är så himla lycklig!! Var helt exalterad igår efter vi hade skrivit på papprerna :) Nu är det det enda jag tänker på och funderar på färg och inredning och allt sånt, guu vad kul det ska bli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0