Ligger i sängen ännu.

Lyssnar på lite musik och försöker hitta orken att kliva upp och möta dagen. Har som vanligt legat och snurrat hela natten, tror jag somnad vid 5 imorse jippie!! 
 
Kollade igår prinsessbröllopet så himla vackert och dom såg så himla kära ut. Hoppas jag också får mitt bröllop nångång i framtiden :) 
 
I onsdags var den här tanten ute och svirade och det var så himla kul och allt gick jätte bra. Många kanske det tycker är konstigt att jag var ut en vecka innan Lund. Men jag har mått bra nu i några veckor och jag behöver också få ha lite kul ibland och få lite ny energi när jag ska åka till Lund  för det om något tar på krafterna. Jag vet om att jag har ett allvarligt hjärtfel och jag bryr om det. Men jag tänker inte sluta leva mitt liv för det. 
 
En sak som är kul är att landstinget betalar flyget för Tobias så nu kan vi flyga från Gällivare så himla skönt :) En sten föll från mitt hjärta. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0