Powerkvinna.

Ja nu är jag hemma igen efter 10 dagar på sjukhus. Dom 5 första dagarna låg jag inne för nedtrappning av medicin och hade övervakning hela tiden fick inte lämna avdelningen alls. 
 
onsdag 19/6 var det dax för operation och jag var så nervös och grinade och allt kändes bara så jobbigt. Hade dessutom natten till onsdag hjärtklappningar så jag var i dåligt skick när dom rullade ner mig till operation. Fick pussa hejdå till Tobias. Dom sövde ner mig kl 8 och höll på till 5 tiden på eftermiddag så det var en tuff operation
 
Dom gjorde adblationen, täppte igen hålet och sen när dom var klar så såg dom att pulsen var jättelåg så dom satte in en pacemaker på mig.  
 
Vaknade upp och brevid mig satt Tobias det första jag frågade var om jag kunde spela tennis fråga mig inte varför haha! 
 
Allt har gått jättebra och doktorerna är jätte nöjda med resultatet. Jag är så imponerad av läkningsprocessen helt otroligt. Jag mår själv så mycket bättre och livet känns härligt igen. Har ont i armen men det är det värt!
Dom är så duktiga i Lund allihopa läkare, narkos, sjuksköterskor och undersköterskor alla är verkligen gulvärda! 
 
Jag är så stolt över mig att jag har tagit mig igenom det här. Känner mig som en riktig powerkvinna. 
 
Är så glad att jag har haft med mig min fina pojkvän han har verkligen stöttat mig och funnits vid min sida hela tiden. Den kärleken är oslagbar! 
 
  En pigg och glad Jenny! Fem dagar efter operation. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0