Promenera/träna.

Jag längtar tills jag kan börja gå långpromenader igen och fara simma ocksånt. Förstå att jag har inte rört på mig sen i december, har gått små små promenader men då har jag varit helt slut efteråt. Vet att motion är bra för hjärtat men när man har läckage mellan förmaken då har man väldigt lågt syre och då har man ingen ork!
 
Nu är det drygt 3 veckor kvar tills vi åker ner till Lund. Jag börjar bli nervös och drömmer endel konstiga drömmar, Och ju närmare tiden kommer så blir jag väl bara mer nervös. Jag försöker tänka positivit och peppa mig själv och hitta på saker så tiden går fortare.
 
Väntar på besked från landstinget om jag får beviljat att ha med följeslagare, dom lät väldigt tveksama. Men hoppas kan man ju alltid. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0