Hej hej,

Sitter och funderar om livet, typ vad man ska bli när man blir stor? Det är ju alltid den evig frågan.. Jag vill ju så mycket men ändå så tvekar man? Det är för att man lever i den här förbaskade trygghetsbubblan. Jag har funderat mycket, oja och speciellt när man ligger på sjukhus inte nu för att jag har legat där nyligen men typ i våras. En del av mig vill öppna eget företag och den andra delen av mig vill plugga till sjuksköterska. Jag har varit till 98% säker på att jag vill gå en spa utbildning i Stockholm hade ju varit skit kul och jag älskar ju allt som har med det och göra, man skulle typ vara i himmelriket varje dag. Men sen lockar sjuksköterska det ligger mig varmt om hjärtat, det är ett så varierande jobb och där får man vara med om mycket både tråkiga saker men även glädjande saker det tror jag väger upp mycket, plus att det är ett väldigt bredutbildning och man kan även jobba utomlands. Jag måste suga på karamellen och lita på min magkänsla för jag känner att nu är det dags att göra nått och inte bara och sitta och drömma. Nu kan man ju inte skylla på sjukskrivningen heller.

Kommentarer
Postat av: gurkan

you go girl ;)

2013-09-05 @ 23:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0