Högvarv

Jag är så uppspeedad så jag vet inte vars jag ska ta vägen. Det är så mycket känslor på en och samma gång. Jag har på riktigt en sån dödsångest, känns ibland som att jag inte får luft och ibland vill jag bara kräkas det är lite ångest. Men vem skulle inte vara nervös?!? 
 
Enligt mina läkare så stressar jag upp mig i onödan, dom peppar mig att allt kommer gå bra så jag får väl lita på dom. 
 
Google vågar jag inte ens gå in på och läsa det ger bara mer ångest och det är det sista jag vill ha. 
 
Ska försöka göra så mycket roligt som jag bara kan den här helgen så jag får lite annat att tänka på. 
 
Tyvärr så törs jag inte gå till graven och tända ljus då det alltid brukar trigga igång hjärtat och det vill undvika. Jag vet att pappa förstår mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0