Dom där doktorern!

Jag är så less på att jag alltid måste kriga för precis allt. Dom flesta doktorerna lyssnar på mig och vi diskuterar tillsammans. Men så finns dom som bara kör över en utan att lyssna alls.
 
Jag var inlagd förra veckan på intensiven och där tog dom beslut om att byta medicin på mig, "jag sa till dom att det här vill inte lund, nej men vi byter ändå, det här går ju inte längre" säger dom. Vi skickar ett brev åt dom sen och berättar vad vi har gjort. Till saken hör att nu när dom har bytt till den här medicinen så är det inte säkert att jag kan få göra min ablation i London eftersom det tar 6 månader att få ut den här medicinen ur kroppen. Jag gillar Gällivares sjukhus, jag älskar personalen på akuten och iva dom är helt suveräna. Jag gillar en del underläkare också, även överläkarna är helt toppen.
 
Men sen finns det alltid nån besserwisser som ska veta bäst och ta över saker och ting. Jag hatar när det blir såhär. Visst jag är ingen hjärtdoktor, jag är ju inte ens en undersköterska men jag har lärt mig väldigt mycket om det här genom åren. Och det sista min läkare i Lund sa "byt inga mediciner". Så nu sitter jag här med en skitdålig medicin jag mår pyton av den, kan inte ens gå i trappor för då rusar pulsen iväg. Och den doktorn hade tänkt att jag skulle börja jobba nästa vecka hur det nu ska gå. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0