Irriterad!

Känner mig arg och besviken på allt idag. Sjukvården,människor som hugger en i ryggen,papper, telefonen. Allt känns bara piss och jag har bara lust att boka en enkelbiljett här ifrån, släng telefon i älven och bara peka fuck you och hoppa på planet och åka så långt som möjligt bort härifrån. 
 
Men så enkelt ska det ju inte vara. Jag är bara så less på att alltid vara den där snälla duktiga Jenny som alltid ska vara så förstående och tänka på alla andra hela tiden. Jag kräks åt det. 
 
Jag vill bara få lite lugn och ro och få tänka på mig själv. Få andas, ha avslagen telefon, få göra saker som man kan skratta från hjärtat det vill jag göra.!!! 
 
Jag har iallafall fått vara frisk 1 vecka, kunnat gå promenader, fått sova lite bättre det är iallafall guldvärt! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0