Frustrerande.

Den här veckan är som min första riktiga jobb vecka och ja vad ska man säga? Det är tungt och tufft jag är helt färdig. Blir så arg och frustrerad när jag känner mig pigg i huvudet men kroppen bara skriker vila och nånstans i bakhuvudet känner jag att det här är för mycket för mig just nu. Jag klara inte av tempot även om jag försöker att ta det väldigt lugnt. 
 
Jag hade tänkt storstäda och pyssla om hemmet nu i veckan när jag är ensam men jag hittar inte orken. Det är så trist det här och jag blir så besviken på mig själv för jag vet att jag kan så mycket mer. Nu måste jag styra om allt och hitta ett bättre koncept för mig så jag får min återhämtning plus att få komma tillbaka till vardagen bättre. För fortsätter det såhär är jag tillbaka på ruta 1 igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0