Fuck immunförsvar!

Ibland har jag bara lust att packa en väska och åka bort själv. Få vara ifred med alla tankar och reflektera över allt i lugn och ro. Känns som att jag inte riktigt kan det här. Jag får dåligt samvete hela tiden för att jag är en dålig stora syster, en dålig kompis, dålig för att jag inte orkar hälsa på folk. Hela tiden har jag dåligt samvete. Samtidigt kan jag vara så less på att jag måste hela tiden svara i telefon annars blir folk oroliga att det har hänt nått med hjärtat. Tänk och få sitta på en strand och bara vara? Eller jag hade kunnat vara varsomhelst bara jag fick vara ifred.  
 
Jag har så mycket ilska och tårar inombords, det känns som att jag är en tickande bomb ibland. Men jag kan aldrig visa det utåt att jag är ledsen och skit förbannad och vill bara slå på saker. Det blir som ett skal. Jag känner ju att jag hade behövt få vara allt det där men det går inte. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0