Vända blad.

Så mycket tankar som snurrar i huvudet och speciellt på nätterna. Alla hemska bilder kommer tillbaka om och om igen, jag vill bara att det ska försvinna. Jag vill få sova en hel natt utan att ta en sömntablett eller drömma mardrömmare. 
 
Jag försöker verkligen gå vidare och försöker tänka positivt men det är så jävla svårt. Jag tynger ner folk i min omgivning och allt är bara svart runt mig men vad ska jag göra? Tro mig jag hade aldrig i hela mitt liv viljat vara i min situation, jag hade viljat ha min pappa här och fått vara frisk. Men nu är det så här. 
 
Ibland hade jag bara viljat få åka iväg eller bo borta nånstans ett tag i en annan stad bara för nån månad få verkligen ta tag i mina tankar och känslor och framförallt bara tänka på mig själv. Fast det kallas väl för att fly från sina känslor? 
 
På måndag börjar jag jobba igen, det är med en skräckblandad förtjusning det har gått en lång tid sen jag jobbade sist. Mycket nytt folk och nya saker att lära sig. Blir säkert bra tror jag behöver få in lite rutin i vardagen igen. 
 
Återigen ett depp inlägg men det är så här jag känner och det hjälper mig att få skriva av sig lite. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0